My favorite weekend flower week 44.

Rosa Mme. Alfred Carriere.

Let the rain kiss you. Let the rain beat upon your head with silver liquid drops. Let the rain sing you a lullaby.


Langston Hughes


En, waar schrijf jij over? 

Laat anderen mee genieten en voeg je blog toe aan de lijst door op de blauwe link knop te klikken. Zet op jouw blog een retour link naar deze site, zodat ook anderen ons kunnen vinden. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Je kunt meedoen zolang de blauwe knop zichtbaar is.

Fijn weekend!



Andere blogs waar ik aan meedoe Flower Photo enTodays Flowers







Reacties

  1. Een prachtige roos Hetty. Ik dacht even dat het de 'Heritage' was.

    Fijn weekend!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto, hier kan ik helemaal bij wegdromen...fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto! Ik heb even een poosje naar haar zitten kijken.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten