November, bloemen uit eigen tuin in de vaas.



Is er nog iets te vinden voor mijn vaas?

Toen ik door de tuin speurde zag ik tot mijn verrassing dat er een ridderspoor stond te bloeien. Ook dahlia’s zijn nog stoer bezig, maar nieuwe knoppen zie ik niet meer. De laatste dahlia gaat daarom mee in de vaas.

Salvia uliginosa, met azuurblauwe bloemen stond al vanaf augustus dapper te bloeien. Ik heb deze plant nog maar een paar maanden. Wat een beauty!

In de voortuin trof ik enkele gele rozen in bloei. Het is de roos ‘Golden Border’. De meest betrouwbare gele roos die ik heb. Bloeit van eind mei tot de vorst.

Ik zocht een klein vaasje, want de tijd van grote vazen vol bloemen uit de tuin is nu echt voorbij. Het kleine bosje bloemen heb ik er in gedaan. 

Net voor de storm heb ik nog een zomerboeketje in november. Ik ben aangenaam verrast!

Voor open tuindagen zie: 

                                              romantischerozentuin.nl


Bloemen in november uit de tuin.
 

Reacties